xoves, 4 de maio de 2017

A chegada das motos japonesas.

Durante os anos 60, a industria de moto xaponesa comezou a crecer e durante esa década moitos dos fabricantes que participan no día moderno MotoGP ™, como Honda, Suzuki e Yamaha, chegou a pegar o seu primeiro título do Campionato do Mundo gaña a través do 125 , 250 e 500 categorías, como anunciaron a súa chegada nas carreiras de Gran Premio. Suzuki, en particular, tivo gran éxito nun novo 50 clase, wich foi introducida en 1962.
Resultado de imaxes para primeira moto gp japonesa
Finais dos anos 60 trouxo o inicio dos días de gloria de MotoGP ™ Legend Giacomo Agostini - o piloto máis exitosa ata agora na historia da competición Campionato do Mundo. Ata a era moderna, os pilotos regularmente competiu en dúas ou tres clases simultaneamente e Agostini tivo 10 dos seus 15 títulos en cinco tempadas consecutivas como bicampión na 350cc e 500cc - un período áureo inicio en 1968, cabalgando para MV Agusta.

Neste momento os custos crecentes asociados con carreiras de Gran Premio chegara a un nivel tal que varias empresas xaponesas retirouse da competición - con só Yamaha esquerda a finais dos anos 60. En resposta, o MIF introducido regras que limitaron as bicicletas para motores de cilindro único na clase 50, dous cilindros en 125 e 250, e catro cilindros en 350 e 500.

Ningún comentario:

Publicar un comentario