Durante os anos 60, a industria de moto xaponesa comezou a crecer e durante esa década moitos dos fabricantes que participan no día moderno MotoGP ™, como Honda, Suzuki e Yamaha, chegou a pegar o seu primeiro título do Campionato do Mundo gaña a través do 125 , 250 e 500 categorías, como anunciaron a súa chegada nas carreiras de Gran Premio. Suzuki, en particular, tivo gran éxito nun novo 50 clase, wich foi introducida en 1962.
Finais dos anos 60 trouxo o inicio dos días de gloria de MotoGP ™ Legend Giacomo Agostini - o piloto máis exitosa ata agora na historia da competición Campionato do Mundo. Ata a era moderna, os pilotos regularmente competiu en dúas ou tres clases simultaneamente e Agostini tivo 10 dos seus 15 títulos en cinco tempadas consecutivas como bicampión na 350cc e 500cc - un período áureo inicio en 1968, cabalgando para MV Agusta.
Neste momento os custos crecentes asociados con carreiras de Gran Premio chegara a un nivel tal que varias empresas xaponesas retirouse da competición - con só Yamaha esquerda a finais dos anos 60. En resposta, o MIF introducido regras que limitaron as bicicletas para motores de cilindro único na clase 50, dous cilindros en 125 e 250, e catro cilindros en 350 e 500.
Ningún comentario:
Publicar un comentario